torsdag, mars 24, 2011

ibland fikar jag som en helt normal människa

elvinska villan
idag donade jag och bättre hälften med lite ekonomiska göromål på banken. hej vuxenpoäng!

elvinska villan
efteråt letade vi efter ett lunchställe och ramlade in på ett trevligt ställe som heter elvinska villan. huset ligger precis vid älvsjö station, ett område som kanske inte vinner några charmpriser direkt, men inuti var det desto trevligare.

elvinska villan
det var så fint att jag funderade på att bli ett med miljön. förklä mig som en inventarie (typ ett paraplyställ) och sen helt enkelt inte gå därifrån.

elvinska villan
eller så kan jag bara gå dit och fika igen. som normala människor gör.

translation: 
me and my boyfriend went to the bank to arrange some adult things today. afterwards we stumbled across a very cute café called elvinska villan. i'll be visiting again, that's for sure.

Inga kommentarer

© nostalgifabriken
Maira Gall