måndag, mars 14, 2011

det blev ingen retromässa för mig i helgen

jösses amanda malia, tiden flyger fram och som du har märkt hinner jag inte riktigt med att blogga. så vi tar en favorit i repris, det vill säga helgen i bilder. jag känner mig supertråkig så det får bli bot och bättring snart etcetera etcetera.

weekend in pictures
vi var kattvakt åt min systers gigantiska maine coon. tårtan och han kom sådär överens.

weekend in pictures
jag funderade i cirka en sekund på att besöka retromässan men så såg jag från hallfönstret att kön in till münchenbryggeriet ringlade sig rätt lång.

weekend in pictures
weekend in pictures
weekend in pictures
nä, det fick bli en redig promenad i solskenet istället.

weekend in pictures
det är ju rätt sällan som överkastet ligger prydligt över sängen måste jag erkänna. de få tillfällen som det inträffar brukar alltid en objuden gäst smyga sig in.

weekend in pictures
hej tårtan, händer det något speciellt här under?

weekend in pictures
på tal om tårtan, får man tycka att ens egen katt har en del oförsonliga drag? det här är en mycket talande bild för rutan och tårtans relation tycker jag. att använda en annan katt som kudde, ja, mer ego än så här blir det knappast.

translation:
haven't had time to do some serious blogging for a while. while i think of excuses, this is what i did in pictures this weekend.

Inga kommentarer

© nostalgifabriken
Maira Gall