söndag, december 02, 2012

emily dahls julkalender

okejdå, jag gör väl som resten av internet och gör emily dahls julkalender. listan på uppdrag hittar du här. jag har ju redan missat lucka nummer ett, så jag hetsar på och levererar två dagar på raken.

1. en bild på dig själv som du tycker mycket om.
IMG_2568-pola
det är sommar och jag och ann sitter på sunkigt ölhak vid södra station och är oförskämt glada. sådär glad man bara kan vara när allt är lite nytt och spännande (som till exempel sitt livs första betalda semester) och man inte behöver snitta många timmars sömn per natt för att se helt oförstörd ut. förmodligen är vi strax på väg till debasers uteservering eller trädgården där vi spenderade alla nätter den magiska sommaren 2006.

2. en bild på dig hemma vår osv.
jag kommer få grava problem att fullfölja den här julkalendern inser jag nu. eftersom det är jag som är den galna fotande japanen i bekantskapskretsen medan mina vänner förlitar sig på min dokumenteringsmani finns det av förklarliga skäl inte så många bilder på mig. varken tagna hemma eller någon annanstans. måste skaffa en självutlösare, men tills dess får du hålla till godo med mina fötter, bekvämt placerade på frukostbordet en solig dag i min trädgård. det är inte kattskit det.

Inga kommentarer

© nostalgifabriken
Maira Gall