onsdag, juni 30, 2010

38 myggbett och det bara på benen

jag gillar ju midsommar i stan, men midsommar på landet är ju rätt fint det med. så vi trängde ihop oss på roslagsbussen och begav oss ut på landet. bara det var ett litet äventyr, speciellt när busschauffören meddelade att motorvägen var helt igenkorkad och att hon skulle pröva en alternativ väg "som jag aldrig har åkt, så vi får se om vi kommer fram".

midsummer 2010

till slut kom vi fram och se så nöjd jag blev över detta.

midsummer 2010

vi tajmade lunchen precis. fast på bilden är lunchen över, vi dricker snaps istället.

midsummer 2010

skål!

midsummer 2010


midsummer 2010

midsummer 2010

midsummer 2010

å förresten, grattis vickan och daniel.

midsummer 2010

midsummer 2010

midsummer 2010

ingen midsommar utan midsommargrönsaker.

midsummer 2010

midsummer 2010

jag hade prickig klänning på mig. fast när det blev kväller hade jag hellre velat ha en kroppsstrumpa i plast på mig. 38 myggbett och det bara på benen.

midsummer 2010

dagen efter. mulet och sällskapsspel. en perfekt midsommar.

Inga kommentarer

© nostalgifabriken
Maira Gall